2. Competencias
Relación de competencias básicas que o estudantado debe adquirir durante os seus estudos (establecidas polo RD 861/2010) |
|
Competencia Básica 1 (CB1): |
Comprensión sistemática dun campo de estudo e dominio das habilidades e métodos de investigación relacionados con dito campo |
Competencia Básica 2 (CB2): |
Concibir, deseñar ou crear, poñer en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación ou creación |
Competencia Básica 3 (CB3): |
Contribuír á ampliación das fronteiras do coñecemento a través dunha investigación orixinal |
Competencia Básica 4 (CB4): |
Realizar unha análise crítica e de avaliación e síntese de ideas novas e complexas |
Competencia Básica 5 (CB5): |
Comunicación coa comunidade académica e científica e coa sociedade en xeral acerca dos seus ámbitos de coñecemento nos modos e idiomas de uso habitual na súa comunidade científica internacional. |
Competencia Básica 6 (CB6): |
Fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance científico, tecnolóxico, social, artístico ou cultural dentro dunha sociedade baseada no coñecemento |
Competencia Básica 7 (CB7): |
Desenvolver a actividade investigadora con responsabilidade social e integridade científica |
Capacidades e destrezas persoais (establecidas polo RD 861/2010) |
|
Capacidade 1 (CA01): |
Desenvolverse en contextos nos que hai pouca información específica |
Capacidade 2 (CA02): |
Atopar as preguntas claves que hai que responder para resolver un problema complexo. |
Capacidade 3 (CA03): |
Deseñar, crear, desenvolver e emprender proxectos novedosos e innovadores no seu ámbito de coñecemento |
Capacidade 4 (CA04): |
Traballar tanto en equipo como de maneira autónoma nun contexto internacional ou multidisciplinar |
Capacidade 5 (CA05): |
Integrar coñecementos, enfrontarse á complexidade e formular xuízos con información limitada |
Capacidade 6 (CA06): | A crítica e defensa intelectual de solucións |
Relación de outras competencias xerais que o estudantado debe adquirir durante os seus estudos |
|
Competencia Xeral 1 (CG1): |
Xestión, tratamento e desenvolvemento de ferramentas analíticas complexas, en particular matemáticas, estatísticas e informáticas. |
Relación de competencias específicas que o estudantado debe adquirir durante os seus estudos. |
|
Competencia Específica 1 (CE1): |
Análise e resolución de problemas complexos no ámbito das Tecnoloxías da Información e as Comunicacións, e en concreto na liña de investigación da tese doutoral |
Competencia Específica 3 (CE2): |
Definir e desenvolver campañas de medida e/ou simulación dentro da liña de investigación da tese doutoral |
Competencia Específica 3 (CE3): |
Xestionar equipamento de laboratorio e/ou informático para a realización de investigación experimental na liña da tese doutoral |
Relación de competencias transversais que o estudantado debe adquirir durante os seus estudos. |
|
Competencia Transversal 1 (CT1): |
Exposición de resultados científicos |
Competencia Transversal 2 (CT2): |
Redacción de textos científicos |
Competencia Transversal 3 (CT3): |
Desenvolvemento de capacidade de traballo en equipos de forma coordinada e complementaria |