2. Competencias

Relación de competencias básicas que o estudantado debe adquirir durante os seus estudos (establecidas polo RD 861/2010)

Competencia Básica 1 (CB1):

Comprensión sistemática dun campo de estudo e dominio das habilidades e métodos de investigación relacionados con dito campo

Competencia Básica 2 (CB2):

Concibir, deseñar ou crear, poñer en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación ou creación

Competencia Básica 3 (CB3):

Contribuír á ampliación das fronteiras do coñecemento a través dunha investigación orixinal

Competencia Básica 4 (CB4):

Realizar unha análise crítica e de avaliación e síntese de ideas novas e complexas

Competencia Básica 5 (CB5):

Comunicación coa comunidade académica e científica e coa sociedade en xeral acerca dos seus ámbitos de coñecemento nos modos e idiomas de uso habitual na súa comunidade científica internacional.

Competencia Básica 6 (CB6):

Fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance científico, tecnolóxico, social, artístico ou cultural dentro dunha sociedade baseada no coñecemento

Competencia Básica 7 (CB7):

Desenvolver a actividade investigadora con responsabilidade social e integridade científica

 

Capacidades e destrezas persoais (establecidas polo RD 861/2010)

Capacidade 1 (CA01):

Desenvolverse en contextos nos que hai pouca información específica

Capacidade 2 (CA02):

Atopar as preguntas claves que hai que responder para resolver un problema complexo.

Capacidade 3 (CA03):

Deseñar, crear, desenvolver e emprender proxectos novedosos e innovadores no seu ámbito de coñecemento

Capacidade 4 (CA04):

Traballar tanto en equipo como de maneira autónoma nun contexto internacional ou multidisciplinar

Capacidade 5 (CA05):

Integrar coñecementos, enfrontarse á complexidade e formular xuízos con información limitada

Capacidade 6 (CA06): A crítica e defensa intelectual de solucións

 

Relación de outras competencias xerais que o estudantado debe adquirir durante os seus estudos

Competencia Xeral 1 (CG1):

Xestión, tratamento e desenvolvemento de ferramentas analíticas complexas, en particular matemáticas, estatísticas e informáticas.

 

Relación de competencias específicas que o estudantado debe adquirir durante os seus estudos.

Competencia Específica 1 (CE1):

Análise e resolución de problemas complexos no ámbito das Tecnoloxías da Información e as Comunicacións, e en concreto na liña de investigación da tese doutoral

Competencia Específica 3 (CE2):

Definir e desenvolver campañas de medida e/ou simulación dentro da liña de investigación da tese doutoral

Competencia Específica 3 (CE3):

Xestionar equipamento de laboratorio e/ou informático para a realización de investigación experimental na liña da tese doutoral

 

Relación de competencias transversais que o estudantado debe adquirir durante os seus estudos.

Competencia Transversal 1 (CT1):

Exposición de resultados científicos

Competencia Transversal 2 (CT2):

Redacción de textos científicos

Competencia Transversal 3 (CT3):

Desenvolvemento de capacidade de traballo en equipos de forma coordinada e complementaria